فروش دکل مهاری در انواع مختلف
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری جز آن دسته از تجهیزات ساختمانی است که همه جا به چشم می خورد و در هر محلی قابل استفاده است چون توسط سیم بکسل ها مهار می شوند پس نیازی به حایل و یا تکیه گاه ندارند. خرید و فروش دکل مهاری به صورت تخصصی توسط این فروشگاه صورت می گیرد.

فروش دکل مهاری در انواع مختلف

دکل  مهاری یکی از تجهیزات فلزی و مستحکم در صنعت ساختمان سازی است که در دو نوع دکل مهاری سه وجهی و چهار وجهی تولید می شود. دکل های مهاری وزن مناسبی دارند و فشار زیادی به قسمتی که دکل در آنجا اجرا می شود وارد نمی کنند از این رو بسیار قابل توجه پیمانکاران و کارفرمایان واقع شده است. دکل های مهاری با وجود کارایی بالا قیمت مناسبی دارند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

قیمت دکل مهاری به صورت سالانه و یا ماهانه تغییر می کند که به هنگام خرید و فروش دکل مهاری قابل استعلام است. به هنگام خرید دکل مهاری به نوع دکل مهاری در کنار هدف خود از خرید دکل دقت کنید و سپس دست به خرید آن بزنید.

 

راهنمای نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری حساسیت بالایی دارد و عدم نصب صحیح آن می تواند منجر به سقوط دکل در موقعیت های نامناسب جوی و آب و هوایی شود. برای نصب دکل مهاری حتما از یک نصاب متخصص کمک بخواهید و خودسرانه اقدام به نصب دکل نکنید. دکل را حتی الامکان در قسمتی از ساختمان یا زمین نصب کنید که بتواند به دیوار تکیه دهید تا از بروز سقوط های احتمالی جلوگیری کند.

اگر دکل ها را در محلی نصب می کنید که هیچ حایلی در اطراف آن وجود ندارد، بهتر است از سیم بکسل ها مقاوم تر در تعداد بالا بهره ببرید. برای ایجاد استحکام مضاعف در ایستایی دکل باید از پیچ و مهره های مناسب و با کیفیت استفاده کرد. پس از نصب دکل تا چند روز دکل را بازرسی و چک کنید تا از نصب صحیح دکل در محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای اجرا و راه اندازی دکل مهاری به صورت کاملا تخصصی می توانید با ما تماس بگیرید.

 


02166977972    –    02166977987

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

09123716144

 

رونوشت از سایت گروه فنی و مهندسی آی تک 

 

در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد دکل مهاری در سایت گروه فنی و مهندسی آی تک به آدرس http://aytaak.ir/ارتباط-رادیویی/نصب-و-راه-اندازی-دکل-مهاری/ مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: